


<script src="https://im9.cz/js/cache/loader.js"></script><script>loadScript("https://www.shoproku.sk/js/interstitial.min.js",function(){new Interstitial("https://www.shoproku.sk/img/award-icon/sk/600x125.png",600,125,6,0,{type:"image",closeButton:!0,buttonUrl:"https://www.shoproku.sk/img/icon/close.svg",closeWidth:38,closeHeight:38,closeTop:-70,closeRight:-40,countDown:!0,buttonTransparent:!1,useCookie:!0,backgroundColor:"#000",backgroundOpacity:30,countdownColor:"#fff",message_prefix:"Toto oznámenie sa zavrie za ",message_suffix:" sekúnd"},{name:"sr_sk_2021",expiration:3,displayCount:3},{},{clickthru:"https://www.shoproku.sk/sutaz?shop=www.elromed.sk&utm_campaign=bannery_2021&utm_source=banner_screen_sk#hlasovat-v-cene-popularity",target:"_blank"})});</script>
- Úvod
- FAQ - Často kladené otázky
Otázky ohľadom objednávky
1. Ako mám postupovať pri vytváraní objednávky?
- Zvolíte Vami vybrané produkty
- Ak je možnosť, vyberiete vhodný variant
- Produkty vložíte do košíka
- Ak si prajete, môžete pokračovať vo výbere ďalších produktov
- Ak nie, prejdete do pokladne
- Vyplníte fakturačné údaje a zvolíte spôsob platby a dopravy
- Kliknete na políčko objednať s povinnosťou platby a o zvyšok sa postaráme my.
2. Príde mi potvrdenie o vytvorení objednávky?
Objednávka tovaru s dostupnosťou "skladom", ktorú obdržíme do 13:00 hod. expedujeme spravidla v daný deň. Vaša objednávka je následne odovzdaná Vami zvolenej prepravnej spoločnosti vďaka čomu je doručovaná ďalší pracovný deň. V prípade ak vytvoríte objednávku počas víkendu alebo iného sviatku, expedícia prebehne najbližší pracovný deň.
Objednávka tovaru s dostupnosťou inou ako "skladom" bude expedovaná obratom po naskladnení. O potrebných skutočnostiach súvisiacich s dodaním tovaru budete informovaný prostredníctvom e-mailu.
4. Ako môžem sledovať stav mojej zásielky?
E-mail o vybavení Vašej objednávky bude obsahovať link na sledovanie Vašej zásielky.
5. Bude k zásielke priložená faktúra?
Áno, obsahom každej zásielky je aj priložená faktúra. Faktúru prosím uchovajte.
6. Je možné objednávku vyzdvihnúť osobne?
Áno, je to možné. Vašu objednávku si môžete osobne vyzdvihnúť na adrese našej prevádzky: Popradskej brigády 23, 058 01 Poprad.
Otázky ohľadom produktov
V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať e-mailom na elromed@elromed.sk alebo telefonicky 0911743208.
S predajom zdravotnej techniky máme dlhoročné skúsenosti na základe čoho Vám poskytujeme odborné poradenstvo už viac ako 10 rokov.
Otázky ohľadom reklamácie
Ako môžem podať reklamáciu?
Reklamáciu je možné podať prostredníctvom reklamačného formulára, ktorý nájdete tu. V prípade, že vyplňujete formulár nezabudnite uviesť, v čom vidíte chybu tovaru alebo ako sa chyba prejavuje, prípadne požiadavku na spôsob vybavenia.
O priebehu reklamácie, najmä o jej prijatí, vybavení či zamietnutí, Vás budeme písomne informovať prostredníctvom e-mailových správ, prípadne telefonicky. O reklamácii rozhodneme bezodkladne. Vybavenie reklamácie vrátane odstránenia chyby nebude trvať dlhšie než 30 dní. Pre dodržanie uvedenej lehoty je nevyhnutné, aby ste poskytli potrebnú súčinnosť.
Podrobnejšie informácie k reklamáciám a vráteniu tovaru nájdete v našom reklamačnom poriadku.
Otázky ohľadom našej spoločnosti
1. Prečo práve ELROMED?
Spoločnosť ELROMED s.r.o. bola založená za účelom predaja tlakomerov a zdravotníckej techniky. Jej majitelia sa už od roku 1999 zaoberajú predajom výrobkov firmy Omron a preto dokonale poznajú kvalitu a spoľahlivosť tejto japonskej značky. Cieľom firmy je sprístupniť zdravotnícku techniku a tým nepriamo prispieť k zlepšovaniu zdravotného stavu obyvateľstva.
2. Prečo si vybrať ELROMED?
- Overené zákazníkmi
- Široký sortiment
- Kvalitné produkty
- Produkty skladom
- Osobný prístup
- Odborné poradenstvo
- Rýchle dodanie
- Bezpečný e-shop