Logo
( Po-Pia 8-16 hod. )
0 ks
za 0,00 €
Nákupný košík je prázdny
Potrebujete poradiť? Neváhajte nás kontaktovať.
Novinky
01.07.2021
Od júla prestáva platiť nulová DPH na respirátory
Uplatňovať sa bude 20-percentná sadzba dane. Od začiatku júla sa končí obdobie uplatňovania nulovej sadzby dane z pridanej hodnoty (DPH) na respirá... čítať celé
12.02.2021
0% daň z pridanej hodnoty na osobný ochranný prostriedok
Nulová sadzba dane z pridanej hodnoty sa uplatňuje na osobný ochranný prostriedok, ktorý je určeným výrobkom podľa osobitného predpi... čítať celé
Zobraziť všetky novinky
Blog
Ako vybrať tlakomer OMRON?
01.01.2022
Ako vybrať tlakomer OMRON?
Pokúšate sa rozhodnúť, ktorý tlakomer OMRON je pre Vás najlepší? Prečítajte si viac o rozdieloch medzi uvedenými modelmi. čítať celé
Ako správne vybrať oximeter?
01.12.2021
Ako správne vybrať oximeter?
Pulzné oximetre sa bežne nachádzajú v nemocniciach, no môžete ich použiť aj doma. Ako vybrať ten správny pre Vás? čítať celé
Aké sú zásady správneho merania krvného tlaku?
30.11.2021
Aké sú zásady správneho merania krvného tlaku?
Prvým krokom ku spoľahlivej kontrole krvného tlaku je dodržiavanie zásad správneho merania. Prečítajte si viac. čítať celé
Zobraziť všetky články
  1. Úvod
  2. Bolo niečo inak ako ste si predstavovali?
Bolo niečo inak ako ste si predstavovali?

V prípade, že sa rozhodnete tovar reklamovať, zašlite ho na adresu ELROMED s.r.o. , Popradskej brigády 23, 058 01 Poprad spolu s vyplneným reklamačným formulárom.

Ako môžem podať reklamáciu?

Reklamáciu je možné podať prostredníctvom reklamačného formulára, ktorý nájdete tu. V prípade, že vyplňujete formulár nezabudnite uviesť, v čom vidíte chybu tovaru alebo ako sa chyba prejavuje, prípadne požiadavku na spôsob vybavenia.

O priebehu reklamácie, najmä o jej prijatí, vybavení či zamietnutí, Vás budeme písomne informovať prostredníctvom e-mailových správ, prípadne telefonicky. O reklamácii rozhodneme bezodkladne. Vybavenie reklamácie vrátane odstránenia chyby nebude trvať dlhšie než 30 dní. Pre dodržanie uvedenej lehoty je nevyhnutné, aby ste poskytli potrebnú súčinnosť.

Kedy môžem reklamovať?

Zodpovedáme za chyby, ktoré má tovar pri dodaní a ktoré sa na ňom v priebehu záručnej doby prejavia. Nenesieme však zodpovednosť za novovzniknuté chyby, najmä ak vznikli nevhodným používaním. Pri použitom tovare nezodpovedáme za chyby zodpovedajúce miere používania alebo opotrebeniu.

Odstúpenie od zmluvy

V prípade ak sa rozhodnete odstúpiť od zmluvy v zákonnej lehote (do 14 dní od prevzatia tovaru), kompletný a nepoškodený tovar nám zašlite na adresu ELROMED s.r.o. , Popradskej brigády 23, 058 01 Poprad spolu s vyplneným formulárom na odstúpenie od zmluvy, ktorý nájdete tu.

Podrobnejšie informácie k reklamáciám a vráteniu tovaru nájdete v našom reklamačnom poriadku.

Kontakty

Všetky otázky týkajúce sa reklamácie Vám radi zodpovieme, ak nás budete kontaktovať prostredníctvom e-mailu elromed@elromed.sk alebo na telefónnom čísle 0911 743 208.

Novinky z nášho blogu

Ako vybrať tlakomer OMRON?
01.01.2022
Ako vybrať tlakomer OMRON?
Pokúšate sa rozhodnúť, ktorý tlakomer OMRON je pre Vás najlepší? Prečítajte si viac o rozdieloch medzi uvedenými modelmi. čítať celé
Ako správne vybrať oximeter?
01.12.2021
Ako správne vybrať oximeter?
Pulzné oximetre sa bežne nachádzajú v nemocniciach, no môžete ich použiť aj doma. Ako vybrať ten správny pre Vás? čítať celé
Aké sú zásady správneho merania krvného tlaku?
30.11.2021
Aké sú zásady správneho merania krvného tlaku?
Prvým krokom ku spoľahlivej kontrole krvného tlaku je dodržiavanie zásad správneho merania. Prečítajte si viac. čítať celé
Ako vybrať správnu manžetu?
01.11.2021
Ako vybrať správnu manžetu?
Pri výbere tlakomeru je veľmi dôležitá manžeta, ktorá je základnou premennou pre spoľahlivé meranie tlaku. Zistite, ktorá je správna tá správna. čítať celé
Copyright © 2021 ELROMED s.r.o.