Logo
( Po-Pia 8-16 hod. )
0 ks
za 0,00 €
Nákupný košík je prázdny
Potrebujete poradiť? Neváhajte nás kontaktovať.
Novinky
30.06.2022
Zaokrúhľovanie hotovostných platieb
V nadväznosti na schválený návrh zákona, ktorým sa mení zákon o cenách MFSR pripravilo sériu najčastejšie kladených otázok a odpovedí z praxe.  Cieľo... čítať celé
30.01.2022
Ministerstvo zdravotníctva SR odporúča oximeter
Základné informácie o domácej liečbe pre všetkých, ktorým bolo diagnostikované ochorenie COVID-19, spracované na základe pokynov Ministerstva zdravotn... čítať celé
Zobraziť všetky novinky
Blog
Ako vybrať tlakomer OMRON?
01.02.2022
Ako vybrať tlakomer OMRON?
Pokúšate sa rozhodnúť, ktorý tlakomer OMRON je pre Vás najlepší? Prečítajte si viac o rozdieloch medzi uvedenými modelmi. čítať celé
Ako správne vybrať oximeter?
01.01.2022
Ako správne vybrať oximeter?
Pulzné oximetre sa bežne nachádzajú v nemocniciach, no môžete ich použiť aj doma. Ako vybrať ten správny pre Vás? čítať celé
Ako vybrať správnu manžetu?
01.12.2021
Ako vybrať správnu manžetu?
Pri výbere tlakomeru je veľmi dôležitá manžeta, ktorá je základnou premennou pre spoľahlivé meranie tlaku. Zistite, ktorá je správna tá správna. čítať celé
Zobraziť všetky články
O nás

        

Omron logo     Medisana logoBeurer logo

<script src="https://im9.cz/js/cache/loader.js"></script><script>loadScript("https://www.shoproku.sk/js/interstitial.min.js",function(){new Interstitial("https://www.shoproku.sk/img/award-icon/sk/600x125.png",600,125,6,0,{type:"image",closeButton:!0,buttonUrl:"https://www.shoproku.sk/img/icon/close.svg",closeWidth:38,closeHeight:38,closeTop:-70,closeRight:-40,countDown:!0,buttonTransparent:!1,useCookie:!0,backgroundColor:"#000",backgroundOpacity:30,countdownColor:"#fff",message_prefix:"Toto oznámenie sa zavrie za ",message_suffix:" sekúnd"},{name:"sr_sk_2021",expiration:3,displayCount:3},{},{clickthru:"https://www.shoproku.sk/sutaz?shop=www.elromed.sk&utm_campaign=bannery_2021&utm_source=banner_screen_sk#hlasovat-v-cene-popularity",target:"_blank"})});</script>

  1. Úvod
  2. Bolo niečo inak ako ste si predstavovali?
Bolo niečo inak ako ste si predstavovali?

Na spokojnosti zákazníkov nám záleží a snažíme sa robiť našu prácu najlepšie ako vieme. Aj napriek nášmu úsiliu sa však môže stať, že dôjde k pochybeniu no prípadné nedostatky vyriešime bezodkladne a k vašej spokojnosti. Je v našom záujme všetko vyriešiť čo najrýchlejšie, takže sa nemusíte báť, že by ste na vybavenie čakali dlhšie, než je nutné (spravidla je všetko vyriešené do niekoľkých dní).

Adresa k zasielaniu písomností, reklamácií, odstúpení od zmlúv a.i. je:

ELROMED s.r.o., Popradskej brigády 747/23, 058 01 Poprad, Slovenská republika

Reklamácia

  • Ako môžem podať reklamáciu?

Reklamáciu je možné podať prostredníctvom reklamačného formulára, ktorý nájdete tu. V prípade, že vyplňujete formulár nezabudnite uviesť, v čom vidíte chybu tovaru alebo ako sa chyba prejavuje, prípadne požiadavku na spôsob vybavenia.

O priebehu reklamácie, najmä o jej prijatí, vybavení či zamietnutí, Vás budeme písomne informovať prostredníctvom e-mailových správ, prípadne telefonicky. O reklamácii rozhodneme bezodkladne. Vybavenie reklamácie vrátane odstránenia chyby nebude trvať dlhšie než 30 dní. Pre dodržanie uvedenej lehoty je nevyhnutné, aby ste poskytli potrebnú súčinnosť.

  • Kedy môžem reklamovať?

Zodpovedáme za chyby, ktoré má tovar pri dodaní a ktoré sa na ňom v priebehu záručnej doby prejavia. Nenesieme však zodpovednosť za novovzniknuté chyby, najmä ak vznikli nevhodným používaním.

Výmena tovaru

  • Ako môžem vymeniť tovar?

Tovar nám zašlite najneskôr 30. deň po fyzickom prevzatí zásielky. Tovar musí byť kompletný, neporušený, nepoužitý, opatrený visačkami v originálnom obale, schopný ďalšieho predaja. Žiadosť o výmenu tovaru je možné podať prostredníctvom formulára, ktorý nájdete tu.

Odstúpenie od zmluvy

  • Ako môžem odstúpiť od zmluvy?

V prípade ak sa rozhodnete odstúpiť od zmluvy v zákonnej lehote (do 14 dní od prevzatia tovaru), kompletný a nepoškodený tovar nám zašlite na adresu ELROMED s.r.o. , Popradskej brigády 23, 058 01 Poprad spolu s vyplneným formulárom na odstúpenie od zmluvy, ktorý nájdete tu.

Podrobnejšie informácie k reklamáciám a vráteniu tovaru nájdete v našom reklamačnom poriadku.

Kontakty

Všetky otázky týkajúce sa reklamácie Vám radi zodpovieme, ak nás budete kontaktovať prostredníctvom e-mailu elromed@elromed.sk alebo na telefónnom čísle 0911 743 208.

Novinky z nášho blogu

Ako vybrať tlakomer OMRON?
01.02.2022
Ako vybrať tlakomer OMRON?
Pokúšate sa rozhodnúť, ktorý tlakomer OMRON je pre Vás najlepší? Prečítajte si viac o rozdieloch medzi uvedenými modelmi. čítať celé
Ako správne vybrať oximeter?
01.01.2022
Ako správne vybrať oximeter?
Pulzné oximetre sa bežne nachádzajú v nemocniciach, no môžete ich použiť aj doma. Ako vybrať ten správny pre Vás? čítať celé
Ako vybrať správnu manžetu?
01.12.2021
Ako vybrať správnu manžetu?
Pri výbere tlakomeru je veľmi dôležitá manžeta, ktorá je základnou premennou pre spoľahlivé meranie tlaku. Zistite, ktorá je správna tá správna. čítať celé
Aké sú zásady správneho merania krvného tlaku?
01.11.2021
Aké sú zásady správneho merania krvného tlaku?
Prvým krokom ku spoľahlivej kontrole krvného tlaku je dodržiavanie zásad správneho merania. Prečítajte si viac. čítať celé
Copyright © 2021 ELROMED s.r.o.