Logo
( Po-Pia 8-16 hod. )
0 ks
za 0,00 €
Nákupný košík je prázdny
Potrebujete poradiť? Neváhajte nás kontaktovať.
  1. Úvod
  2. REKLAMÁCIA
Bolo niečo inak ako ste si predstavovali?

V prípade, že sa rozhodnete tovar reklamovať, zašlite ho na adresu ELROMED s.r.o. , Popradskej brigády 23, 058 01 Poprad spolu s vyplneným reklamačným formulárom.

Ako môžem podať reklamáciu?

Reklamáciu je možné podať prostredníctvom reklamačného formulára. V prípade, že vyplňujete formulár nezabudnite uviesť, v čom vidíte chybu tovaru alebo ako sa chyba prejavuje, prípadne požiadavku na spôsob vybavenia.

O priebehu reklamácie, najmä o jej prijatí, vybavení či zamietnutí, Vás budeme písomne informovať prostredníctvom e-mailových správ, prípadne telefonicky. O reklamácii rozhodneme bezodkladne. Vybavenie reklamácie vrátane odstránenia chyby nebude trvať dlhšie než 30 dní. Pre dodržanie uvedenej lehoty je nevyhnutné, aby ste poskytli potrebnú súčinnosť.

Kedy môžem reklamovať?

Zodpovedáme za chyby, ktoré má tovar pri dodaní a ktoré sa na ňom v priebehu záručnej doby prejavia. Nenesieme však zodpovednosť za novovzniknuté chyby, najmä ak vznikli nevhodným používaním. Pri použitom tovare nezodpovedáme za chyby zodpovedajúce miere používania alebo opotrebeniu.

Odstúpenie od zmluvy

V prípade ak sa rozhodnete odstúpiť od zmluvy v zákonnej lehote (do 14 dní od prevzatia tovaru), kompletný a nepoškodený tovar nám zašlite na adresu ELROMED s.r.o. , Popradskej brigády 23, 058 01 Poprad spolu s vyplneným formulárom na odstúpenie od zmluvy, ktorý nájdete tu.

Kontakty

Všetky otázky týkajúce sa reklamácie Vám radi zodpovieme, ak nás budete kontaktovať na e-maile elromed@elromed.sk alebo na tel. čísle 0911 743 208.

Reklamačný formulár

Meno a priezvisko *
E-mail *
Telefón *
Ulica a číslo *
Mesto *
PSČ *
IBAN/SWIFT *
Číslo faktúry *
Dátum zakúpenia
Názov reklamovaného tovaru *
Popis vady/vád *
Opíšte text obrázku*